Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  استخدام رشته حقوق استخدام رشته حقوق

ایران استخدام

رشته حقوق مناسب چه كسانيست؟

اگر شما هم علاقه مند به تحصيل در رشته حقوق ميباشيد، و تصميم داريد اين رشته را در دانشگاه ادامه دهيد خواندن ايم مطلب را از دست ندهيد.

رشته حقوق يكي از پرطرفدارترين رشته‌هاي علوم انساني است. سالانه افراد زيادي باهدف ورود به دانشگاه در اين رشته كنكور مي‌دهند.

ورود و فعاليت در رشته حقوق فارغ از جنسيت، هم براي زنان و هم براي مردان امكان‌پذير است فعاليت در زمينه وكالت نيز هم براي خانم‌ها و هم آقايان پس از طي دوره كارآموزي وكالت و كسب پرونده وكالت امكان‌پذير است.


بااين‌حال بهتر است افراد قبل از ورود به هر رشته ويژگي‌هاي شخصيتي خود را در نظر بگيرند. براساس تست شخصيت‌شناسي شغلي MBTI، تيپ‌هاي شخصيتي ENTJ، INTJ، ENTP، INTP و ESTJ براي رشته حقوق مناسب هستند. اين افراد داراي استعدادهاي ارتباطي، قدرت استدلال، خلاقيت و تحليل خوبي هستند. همچنين توانايي بالايي براي پژوهش داشته و به كار در سازمان‌هاي مختلف علاقمندند.

اگر شما هم اين ويژگي ها را در خود ميبينيد و به اين رشته علاقه داريد، با اطمينان بيشتري ميتوانيد وارد اين رشته تحصيلي شويد.

منبع: پردرآمد ترين شغل رشته حقوق چيست؟


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/21 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :